سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به من قول بده . . .

در تمامـــ? ســـــال ها?? که باق? مانده

تـــا ابــــــد . . .

مواظــب خودت باشــــ?

د?گر ن?ستم که ?اد آور? ات کــــنم . . .

میروم. . . .

نه ا?نکه دوستت نداشته باشم . . .

نه. . . .

ب?ن خودمان بماند. . .

از اضافی بودن خسته ام..

من چه ساده ام! که گمان میکنم اگرنباشم دلى برایم تنگ میشود...

اما حقیقت این است.که...

اگرنباشم،

فقط نیستم... همین


نظر()

  

مشخصات مدیر وبلاگ

M.GH [0]

از نوجوانی با کتاب و قصه سروکار داشتم هم میخوندم و هم مینوشتم چندین قصه کوتاه در سابقه کاری دارم و از وقتی فضای مجازی وارد زندگیم شد تصمیم گرفتم تو این زمینه هم تجربیاتی بدست بیارم.چندین وبلاگ راه انداری کردم اما نیمه کاره رها کردم اما اینجا تصمیم دارم با کمک دوست خوش ذوق و نویسنده ام اقای دکتر کیوا ستایش وبلاگی فعال داشته باشم
ویرایش

عناوین یادداشتهای وبلاگ

دوستان

ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ